השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

    ניקוי ספות מקצועי

    ניקוי ספות מקצועי – מה צריך לדעת?

    ניקוי ספות מקצועי מבוקש על ידי אנשים פרטיים, מוסדות תרבות וציבור, בתי מלון, משרדים ועוד. הניקוי נעשה לבדי ריפוד שונים באמצעות מיכון מיוחד. את העבודה עושים אצל הלקוח במועד שנקבע מראש. הניקוי נדרש על בסיס שוטף או בנסיבות מיוחדות. "הפיל בניקיון" עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע רב.

    ניקוי ספות מקצועי – מותאם לסוג הריפוד

    ניקוי ספות מקצועי מותאם בצורה מושלמת לסוג הריפוד המצוי אצל הלקוח. ניתן למצוא בדי טקסטיל, סינטטיים,  עור ודמוי עור וכדומה. ספות נוטות להתלכלך משאריות מזון ומשקה, מלכלוך ובוץ המגיעים מכפות רגלי חיות מחמד וילדים קטנים ועוד. הניקוי לבד נעשה באמצעות מכונות ניקוי להזרקת מים חשמליות ושואבי אבק בעלי עוצמה. תהליך ניקוי בדי טקסטיל הינו המורכב ביותר ונעשה במספר שלבים עוקבים. תחילה שואבים את הלכלוך ובשלב הבא מכניסים לפעולה את המכונה להזרקת מים נקיים הנשאבים ממכל המצוי בה. במים מוהלים חומרי ניקוי מיוחדים ואלו תוקפים את הלכלוך וממיסים אותו. לאחר מכן, שואבים את המים המלוכלכים החוצה לתוך מיכל אחר במכונה. ניתן לראות על פי צבעם העכור שהניקוי מתבצע היטב. במידת הצורך, חוזרים שוב על הפעולה, ואם גם לאחריה נשארו כתמים, מנסים לשפשפם במברשת שיער רכה שאינה פוגעת בסיבי הבד. בשלב זה מניחים את ריפודי הספות לייבוש.

    ניקוי עור

    ניקוי ספות עור נעשה אחרת. תחילה שואבים אבק ממנו. ומיד לאחר מכן, מנגבים את הכתמים במטליות מיוחדות הספוגות בחומרים מתאימים. החומרים תוקפים את הלכלוך אך אינם פוגעים בריפוד. כך כל כתם מוסר בהצלחה. במידת הצורך ועל פי בקשה מורחים חומר מרכך עור אותו מנגבים כרבע שעה לאחר המריחה. הוא יוצר שכבת הגנה דקה מאוד ואף מספק ברק.

    שירות מעולה

    "הפיל בניקיון" מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ, זמינות, אחריות, עמידה בלוח זמנים, ציוד מתקדם, מחירים נוחים ועוד. מנהליו הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר בתחום המגיעים מחשיפה לחידושים מקצועיים, ממתן שירותי מעולים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הם ישמחו לשרת אחרים.

     

    ניקוי ספות בבית הלקוח

    ניקוי ספות בבית הלקוח  נעשה באמצעות מכשור מתקדם וחומרי ניקיון מיוחדים. הצוות המבצע את העבודה יודע לנקות את כל סוגי הריפוד הקיימים. כדאי להזמין ניקוי אחת לתקופה או כאשר הריפודים מתלכלכים מאוד. הניקוי ייעשה לאורך מספר שעות ובהתאם לצורך. "הפיל בניקיון" עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע חשוב.

    ניקוי ספות בבית הלקוח – על פי תיאום מראש

    ניקוי ספות בבית הלקוח ייעשה תוך קביעת לוח זמנים מסודר מראש. הטיפול בריפודים נעשה תוך כדי שימוש במים רבים. משום כך, יש להכין חלל מיוחד הפנוי מחפצים העלולים להפריע או, חלילה, להינזק מהרטיבות. בבתים עם חצרות צמודות ניתן לנקותם על משטח מחופה נקי הצמוד אליהם. כך כאשר אין חשש לגשם. משך זמן הניקוי אורך כמספר שעות והדבר תלוי בגודל הספות, בכמותן, בכמות הלכלוך ובאלמנטים נוספים. הלקוח אמור לקחת זאת בחשבון ולשריין זמן כי נוכחותו הלקוח בעת הביצוע הכרחית. ניקוי ספות נעשה עבור בדי טקסטיל, בדים סינטטיים,  עור ודמוי עור וכדומה. עבור בדים נעשה במספר שלבים. תחילה שואבים את הלכלוך באמצעות שואב אבק בעל עוצמה רבה. בשלב הבא מפעילים את המכונה להזרקת מים נקיים הנשאבים מאחד המכלים שבה. הם מכילים חומרי ניקוי מיוחדים התוקפים את הלכלוך וממיסים אותו. את המים המלוכלכים שואבים מיד לתוך מכל אחר במכונה.  במידת הצורך, חוזרים שוב על הפעולה, ואם גם לאחריה נשארו כתמים, מנסים לשפשפם במברשת שיער רכה שאינה פוגעת בסיבי הבד.

    ייבוש והערות נוספות

    את הריפודים הרטובים מניחים לייבוש. בקיץ ניתן להניחם לזמן מה בשמש, ובמידה והדבר אינו אפשרי, אזי באחת מפינת החדר עם חלונות פתוחים. משך הייבוש בחורף, מטבע הדברים, ארוך יותר, אבל ניתן להשתמש במאווררים לקיצורו.

    שירות איכותי

    "הפיל בניקיון" מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ, זמינות, אחריות, עמידה בלוח זמנים, ציוד מתקדם, מחירים נוחים ועוד. מנהליו הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר בתחום המגיעים מחשיפה לחידושים מקצועיים, ממתן שירותי איכותיים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הם ישרתו בשמחה אחרים.

     

     

     

     

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

      054-6885267 WhatsApp