השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

    ניקוי ספות מעור

    ניקוי ספות מעור – מה חשוב לדעת

    ניקוי ספות מעור מתבצע עבור לקוחות פרטיים, עסקיים, ציבוריים ואחרים. את העבודה מבצעים עובדים מומחים הנעזרים בחומרי ניקיון מיוחדים. היא נעשית תוך הקפדה על בדי הריפודים היקרים. העבודה נעשית אצל הלקוח על פי לוח זמנים שנקבע. "הפיל בניקיון" עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע נדרש.

    ניקוי ספות מעור – מכתמים ולכלוך אחר

    ניקוי ספות מעור נדרש כאשר הריפודים מתלכלכים מאוד. מקובל אף לבצע ניקוי תקופתי קבוע ו/או לפני אירוע הנערך בתוך הבית, לקראת חגים ובהזדמנויות אחרות. הספות מתלכלכות משאריות מזון, מכתמי משקה, מכתמי דם ונוזלי גוף אחרים, משערות של חיות מחמד שבבית, מבוץ המגיע מכפות רגלי ילדים וחיות ועוד. כתמים על ריפוד לבן בולטים ואינם נאים למראה.  שיטת הניקוי לעור ייחודית כדי לא לפגוע בעור עצמו או בשלמותו. הניקוי נעשה בשני שלבים. ראשית שואבים אבק באמצעות שואב אבק בעל עוצמה חזקה. המכשיר מגיע אל בין הריפודים והקפלים ומצליח לשאוב פירורים, עלים, שערות ולכלוך אחר. שאיבה מוקפדת מקלה רבות על הניקוי המגיע מיד אחריה. את הכתמים מנגבים עם מטליות מיקרופייבר מיוחדות ולחות הספוגות בחומרים מתאימים. החומרים תוקפים את הלכלוך ואינם פוגעים בריפוד. כך כל כתם מומס ומוסר במיידית. במהלך הניקוי משתמשים במספר רב של מטליות כאלו. במידת הצורך חוזרים על הניקוי פעם נוספת.

    מריחת חומרים לשימור

    ועל פי הצורך ו/או בקשה מיוחדת מורחים חומר מרכך עור אותו מנגבים כרבע שעה לאחר המריחה. הוא נועד ליצירת שכבת הגנה דקה מאוד ואף מספק ברק. ניקוי ריפודים חשוב מבחינה אסתטית אבל גם בריאותית. הוא מסלק חיידקים, פטריות ואת קרדית האבק העלולה לזהם ולפגוע באנשים.

    שירות מצוות עם ניידת מאובזרת

    "הפיל בניקיון" מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ, זמינות, אחריות, עמידה בלוח זמנים, ניידת מאובזרת בציוד מתקדם, מחירים נוחים ועוד. מנהליו הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר בתחום המגיעים מחשיפה לחידושים מקצועיים, ממתן שירותי מעולים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת שברשותם לטובת אחרים.

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

      054-6885267 WhatsApp